Ahad, 11 November 2012

Interaksi oh interaksi...

Salam semua ^_^,

Pada tanggal 7hb November 2012, Syara bersama dengan ahli seketeriat akademik Kolej Keris Mas terlibat dengan program 'Interaksi TG2KM'.

Apa maksud TG2KM ini?

TG2KM  adalah singkatan kepada Temasya Gemilang Kolej Keris Mas yang akan diadakan pada semester 2 nanti. TG2KM ini sebenarnya ibarat hari keluarga bagi kolej Keris Mas di mana hampir kesemua seketeriat KKM akan mengambil bahagian dan menganjurkan pelbagai program yang menarik. Seketeriat Syara juga, seketeriat akademik turut bersama-sama menyumbang tenaga untuk menjayakan program 'ICT dan Book Fair' semasa TG2KM nanti.

Oleh kerana ramai yang akan bersama-sama untuk mengambil bahagian dalam program TG2KM, pihak seketeriat NYDP 1 berpendapat bahawa kesemua seketeriat yang terlibat harus mengenali satu sama lain agar dapat berkerjasama dengan lebih mantap lagi. Jadi, mereka pun menganjurkan Interaksi TG2KM.

Pelbagai aktiviti yang telah diadakan seperti permainan makan epal, kotak beracun, dan lain-lain lagi. Majlis diakhiri dengan penyampaian watikah perlantikan ahli jawatankuasa TG2KM.

Sampai di sini sahaja semua,
Semoga dapat meluangkan masa untuk hadir ke program TG2KM pada semester depan,
jumpa anda di sana ^_^
Pertandingan makan epal. Kumpulan lain makan sampai hilang
terus, kumpulan kami saja yang 'sopan'

KAMI dari seketeriat akademik KKM

AmAL, nATa dan G-na,
seronok program TG2KM ini :-}

Tiada ulasan:

Catat Ulasan